Godis ask

Igår blev det ett besök till nyöppnade Hong Kong. Oj vilken trafik det var dit, värre var det säkert kring 9, men då jag kom dit 12.30 var problemet det att man inte hade någonstans att parkera då polisen spärrade av vägen. Måste till sist parkera på HVC parkeringen, och det gick bra, ingen lapp på rutan sedan heller. Några stora inköp blev det inte, började inte köpa så mycket då jag inte hade bilen närmare.
 
Hann vara in en snabb sväng till Fyndis också. Därifrån kom jag ut med den här:
 
 
Är svag för vita askar/burkar/saker med text på. Kunde därför inte motstå denna, men så kostade den bara 2€ också.
 
Idag är jag LEDIG. Skönt efter 4 dagar intensivt arbetande, imorgon är det dock jobb igen och tre dagar framöver. Nu blir det gymmet och sen en sväng till Västervik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0