Denna fredag

Började dagen med att fara till gymmet på RPV och Body. Efter det blev det ett besök hos Linda. Levererade hennes saker från Ikea. Hälsade förstås också på Isac, Evita och Romeo. Alla var de lika gulliga som vanligt, speciellt Isac. For sen via butiken och till sist till Eva o Adam. Gjorde inga loppisfynd idag. Köpte hem lite gula tulpaner, gula för att det snart är påsk.
 
 
Nu håller jag på med ett experiment. Lagar nämligen pizza på ett lite annorlunda sätt. Får se vad det blir till. Just nu ser det ut så här då jag förgräddat bottnen.
 
 
 
Bottnen är gjord på mandelmjöl, ägg, bakpulver och ost och är egentligen ett bröd recept. Ovanpå ska jag nu lägga mina favorit pizza ingredienser, nämligen skinka och champinjoner. Ja och lite tomatpure först förstås. Sedan blir det nog lite smaskiga kryddor också. Återkommer då jag vet om det blev en hit eller ej. Kan få vänta några timmar tills Johnny kommer hem från simhallen innan jag får smaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0