En torsdag i juli

Whiskas åt frukost med mig på balkongen imorse. 
 
 
Hmm...kanske jag skulle gå upp på taket...Men det fick hon inte!
 
 
Sedan busade kissona på gården.
 
 
Jag hann måla samt klippa gräset innan regnet kom, Ja, och så måste jag krypa in under terrassen och spika fast en elkabel också. Johnny tyckte jag var minst så var bara att krypa dit under då fastän jag måste åla mig fram på magen sista biten.
 
Var en sväng till stan ikväll. Johnny köpte någon slags värmare till paviljongen, får se om vi kan sitta där i vinter också :). Jag hittade ett par skor på Prisma, men de får ni se en annan dag. Nu måste jag visst gå ut och hjälpa till igen, nu ska det spikas fast brädor runt alla sidor på terrassen så man inte kan krypa in under den. 
 
Ha en bra kväll allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0