Bikinibyxor och tulpaner

Var en sväng via Adam och Eva idag, men gjorde inga fynd. Hämtade också ut ett paket från posten innehållandes en tröja samt bikinibyxor från hm.com. Tröjan var bra, men bikinibyxorna för små. Förstås. Vet inte var jag ska hitta  passliga. De jag har nu är hur bra som helst, men de börjar vara lite genomskinliga så skulle helst vilja ha ett par nya. (Har ingen lust att visa baken åt alla). Har en bra simdräkt, men den är så besvärlig att ta av och på. Vi far ganska ofta till Tropiclandia och andra badställen, förutom att simma brukar vi spendera mycket tid i olika bastun och då är det behändigt med en bikini som är lätt att ta av och på. Tips på var man kan hitta bra bikinis mottages gärna!
 
Mamma ringde och vips var jag i Västervik. Blev bjuden på mat. Ronja katten hade varit på besök tidigare på dagen, men hade förstås just gått hem tillbaka då jag kom. 
 
Var via Prisma och handlade på vägen hem och förutom mat kunde jag inte motstå att köpa några fina tulpaner också. Årets första.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0