1,5 kilometer

Igår var det som vanligt mycket folk i simhallen. Dessutom spärrade de av så man bara hade en pytteliten del av 25 metersdelen att simma på. Det gjorde kanske inte så mycket för min del, men Johnny tycker bättre om att simma där än på 50 meters banorna. Men hade inget annat val än att gå till 50 meters banorna då. Är nog lite irriterande att simma där då det är mycket folk och man måste simma förbi, är ju lättare att simma förbi vid 25 metersdelen som är mycket bredare och inte indelad i banor. 1,5km blev det för min del.
 
Skönt att stiga upp till en ledig fredag. Idag ska jag träffa Tea samt lilla bebisen, ska bli roligt! Blir nog ett besök till gymmet också. 
 
Ikväll lägger jag upp ett nytt inlägg om ett rum i huset då och nu.
 
Ha en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0