Sjuk rygg

Suck. Har sjukt i ryggen IGEN! Eller mer eller mindre sjukt har jag ju haft i flera månader, men igår kväll var det nu riktigt hemskt. Körde fram o tillbaka till Västervik = inte bra för ryggen. Sen ringde Johnny lite över tolv att jag fick komma efter honom från Tölby samt föra hem resten av gänget. Innan vi var hemma var klockan halv två och min rygg SJUK. Kom knappt ut ur bilen och fick knappt av mig sockorna. Inte roligt. Har känt av det hela natten, är dock lite bättre då jag fått ligga raklång, men bra är det inte. Är hemma från jobbet och ska nog inte göra mycket idag. Blir nog att fixa läkartid imorgon. 
 
Hoppas ni andra har en roligare söndag!
 
 
Muntrar upp mig själv med en gammal bild på kissona. Undrar vad Whiskas har dragit för skämt då Molly har så roligt? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0