Mönstrat

Har fallit för trenden med dessa mönster. Kuddöverdragen har jag sett på länge (från IKEA), filten (från Rusta) var bara så mjuk och skön och jag har tröttnat på den andra noppande eländigheten jag har i soffan. Mattan (också från Rusta), hade jag spanat in på nätet före vi for och blev glad då jag hittade en i butiken. 
 
 
Mattan får för tillfället ligga i kvisten, får se om jag flyttar den senare. Filten har jag såklart satt i soffan redan. Den skar sig dock med det rödrandiga i soffan så tog bort de rödrandiga tygerna som jag haft över sittdynorna.. Kuddöverdragen får nog vänta tills våren innan de får ta plats i soffan. Än så länge är det nog de rödrandiga och mer neutrala kuddarna som gäller. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker e va riktit bra.fina ränder.va e mattan i.bomull eller

Svar: Mattan e faktiskt av plast :)
Caroline

2013-12-18 @ 16:10:19
Postat av: Anonym

jaha det skulle ja inte sett vacker var den

Svar: Jo, plast eller inte, fin e den.
Caroline

2013-12-19 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0