Blandade känslor

Var riktigt avkopplande att vara borta hemifrån några dagar, få tänka på något annat. Idag fick jag dock lite lugnande besked (tack min kära syster), men måste ännu vänta på ett utlåtande innan allt är klart. Vad det är som jag gått och grubblat över vet de som känner mig. Känns ändå bra att få lägga de värsta grubblerierna åt sidan och njuta av den stundande julen istället. Ännu har jag inte fått den rätta julstämningen, kanske kan ha något att göra med att snön försvunnit.
 
Idag har jag bara plockat och på här hemma, tvättat, diskat, renbäddat och allt annat som hör till. Två nya stjärnor kom också upp i fönstret, men dem visar jag en annan dag. Fick tråkiga nyheter från jobbet idag (inte gällande mig själv), får se hur stämningen är där då jag kommer dit ikväll. Jobbar natt 18-09.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj några hemlisar på gång... men de e ju snart jul så.God fortsättning

Svar: Tack det samma :)
Caroline

2013-12-17 @ 15:33:25
Postat av: Linda

Hemlisar och tråkiga nyheter...det senare lät inte så bra...hoppas inte det är vad jag tror :(

Svar: De e så ibland. Det senare är nog säkert vad du tror...
Caroline

2013-12-17 @ 18:17:53
URL: http://linzun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0