Årets sista dag

Jag undrar vem som har satt en riskvast i halsen på mig? Så känns det just nu i alla fall. Nåja, inte farligare än så, men tycker inte om att ha sjukt i halsen var och varannan vecka. Får hoppas det stannar vid sjuk hals. 
 
Idag är det årets sista dag och nyårsafton. Ikväll ska vi ha gäster, men före det ska här städas och fixas. Själva städningen är mindre rolig, men fixandet är roligt. Måste fundera ut en fin bordsdukning, söka fram lyktorna som ska stå uppradade efter vägen och lite såna saker. Kanske jag hinner ett varv via loppis också, får se.
 
 
Håller på och gör en sammanfattning av året, men det tar någon dag innan den är färdig. Har nog säkert tid att gå igenom alla tusentals foton någon dag framöver då jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0