Annandagen

Gårdagen var lugn, hade inte mycket program. Var på mat till Målarbackan dit vi också ska ikväll på mat. Har egentligen inte riktigt känts som jul då jag jobbat, men så är det ibland. I princip vartannat år. Den rätta julkänslan får i alla fall jag då jag får vara ledig alla tre juldagar, det finns massor med snö ute och jag får umgås med nära och kära. Det sist nämnda har jag dock nog fått göra. Ser fram emot ett ledigt nyår. 
 
 
Har jobbat inatt, är ledig över helgen. Jobbar kväll på måndag och sedan är jag ledig till lördag kväll. Skönt med såna arbetsveckor. Behövs nog lite ledigt efter att ha jobbat 6 dagar i rad nu över julen.
 
Förresten, visst fick vi fina tomtar till julklapp?! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi fick också :)

Svar: :)
Caroline

2013-12-27 @ 13:21:19
Postat av: Anonym

de e fina.God fortsättning

Svar: Desamma :)
Caroline

2013-12-28 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0