Tårta pågång

Har gått som i en dvala hela dagen, varit så trött. Sov en stund på soffan. Sett på tre avsnitt av Real Housewifes of Orange County har jag också gjort. Ingvald var in på en snabbvisit ikväll med en present åt Johnny. Tack för presenten hälsar Johnny!

Tog just fram dammsugaren och svepte ett varv över golvet med den, tvättmaskinen går också varm. Johnny har invaderat köket och håller på att göra en tårta till morgondagens kalas, denna gång blir det en LCHF variant, spännande att se hur den smakar. 
 
 
Nu ska jag nog inta soffläge igen, får väl nog snart gå och sova så jag orkar till jobbet till 8 imorgon.

Kommentarer
Postat av: malena

Jag förstår mycket väl att du är trött! Jag hade min första dubbelnatt någonsin i helgen och jag somnade åtta på kvällen och sov som en stock till nästa morgon!:) Hoppas kalaset blir bra!

Svar: Kalaset blev nog riktigt bra! :) Förstår om du var trött efter din första dubbelnatt. Nätterna på det nya stället har blivit mycket tyngre än på gamla stället, men hoppas det blir bättre snart :)
Caroline

2013-04-23 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0