Loppis kläder

Hittade lite kläder på loppis idag. Skulle gärna ha velat hitta ett par byxor också, men hittade inga passliga. Köpte en till spetströja, ganska lik den förra jag köpte, bara att den här har längre ärmar och är en storlek mindre. Den här sitter nog bättre än den andra. 6€ fick jag betala för den.
 
 
Brukar inte köpa underkläder på loppis, men gjorde ett undantag idag. Hittade en sport-bh som var oanvänd för 4€, vilket jag inte tyckte var dyrt.
 
 
Jag tycker det är roligt att hitta kläder på loppis. Tänk vilka pengar man kunde spara om man köpte mera från loppis än från butiken. Ofta hittar jag kläder, men i fel storlek. Jag köper inte vad som helst, de ska vara hela och rena. Kanske jag hittar ett par byxor nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0