Internet som bråkar

Blir så irriterad på vårt internet. Har knappt fungerat i helgen, till och från. Idag fungerade det inte alls imorse. Suck. Hoppas det blir bättre snart. 
 
Idag har jag jobbat 14-20.30. Tog ut en halvtimme för jag var och såg på möbler åt min klient före jobbet. Hittade dock inga möbler, eller jo, men de som såg ut för något var så dyra. Vet inte var jag ska hitta några. Om jag ska vänta till sommarens auktioner eller. En matta ska jag dock köpa. Möblerna jag såg på Minimani för en tid sedan skulle ha varit perfekta, men tänkte ej på det då. Nu tror jag inte de har dem där längre. Någon som vet?
 
 
 
Var till gymmet på BodyPump och Korsetti också. Känns att jag egentligen borde ha haft en ledig dag idag (eftersom jag hade dubbelnatt i helgen), men får vara ledig imorgon och nästan på onsdag också, ska först till natten till kl.21 då.
 
Igår hittade jag mina stenar som jag plockade på Gotland då vi var dit för över 10 år sedan. Har haft dem i en påse sedan dess. Nu har de varit i Johnnys rum där hemma i några år så nu tyckte jag det var dags att göra någonting av dem.
 
 
Ska lägga dem i något fönster, men vet inte i vilket ännu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0