En tisdag

Sitter och funderar om jag ska ta cykeln till butiken idag. Till Kvevlax alltså, tänkte inte cykla till stan. Min rygg tycker inte om cykeln, men om jag byter sittställning lite så ska det väl nog gå. Frågan är om det regnar eller om det har tänkt börja regna. Ser lite grått ut...
 
Börjar jobba först kl.18 idag, har dubbelnatt. Jobbar bara nätter denna vecka, ganska skönt det också. 
 
Igår var en kar och såg på "diskbänken" som jag säljer. Han påstod dock att den var för ny, men annars i bra skick.  Han skulle höra av sig om han mot förmodan vill köpa den ändå. 
 
Kanske man skulle ta och klä på sig nu och börja göra något!
 
Mollys favoritplats framför tv:n och fönstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0