Äntligen regn

Har jobbat 8-16 idag. Var skönt att komma hem från jobbet. Har varit trött hela dagen, sov dåligt inatt. Imorgon får jag åtminstone sova en timme längre. 
 
Regnet det öser ner. Det var på tiden. Kanske snön smälter snabbare nu.
 
Nu är det dags för mat. Johnny ska grilla revbensspjäll där ute i regnet. Min uppgift blir att laga en sallad. Får nu se vad revbensspjällen smakar, är inte riktigt min favorit, brukar vara så lite kött på dem, tycker det bara brukar vara ben och lite lite kött.
 
Johnny var efter en ny internet sticka idag. Den förra har ju bara farit av och på hela tiden. Får hoppas internet fungerar bättre nu. Speciellt irriterande är det då man håller på och laddar upp foton, hinner inte ladda färdigt före internet far av och så får man börja om från början flera gånger. Håll tummarna att det fungerar nu.
 
Vad har ni för lördagskvällsplaner? Här i huset ska vi nog bara ta det lugnt och se på tv. Borde nog gå o sova tidigare ikväll om jag ska orka med en 9 timmars dag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0