Varit och simmat

Var skönt att vara och simma ikväll. Blev 1 km sammanlagt. Dessutom var jag på djupvattenjumppa. Har dock sjukt i ryggen ännu. Har haft det nu till och från i flera veckor. Igår tog det riktigt sjukt då vi körde till Seinäjoki. Borde som sagt nog köpa nya madrasser till sängen, men då de är så dyra. Men inte beror det endast på madrasserna heller, är nog mitt vanliga ryggont som spökar. 
 
Som tur fungerade nog våra sim-armband, fast de var flera år gamla. Tror vi senast var till simhallen nångång 2010. Nu ska det dock bli ändring på saken. Vi ska försöka fara 1 gång i veckan då det passar. Är ju svårt att planera in nån viss kväll, men en kväll i veckan ska väl nog gå.
 
Imorgon jobbar jag också 7-15, får se, kanske jag tar ut en halvtimme och far på jumppa som börjar kl.15...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0