Höstpromenad

Var på en skogspromenad idag. Kom hem med några lingon, en del kantareller och säkert några älgflugor. Tänkte först att jag skulle plocka lingon, men hittade inte så mycket så vandrade omkring och sökte kantareller istället. 
 


Skulle nog ha fått ihop en del blåbär också för ännu fanns det stora fina bär lite här och där.
 
 
Såg också ett häftigt träd som jag skulle ha kunnat ta med mig hem, ja eller i alla fall kroken! :)
 


Upptäckte just att det nog har fallit ner ett träd här hemma, eller i alla fall en del av ett träd. Såg att en tredjedel av en torkad asp hade blåst ner. Synd. Nu försvann ett av mina favorit motiv, ser inte lika bra ut med ett halvt träd i mitten av de två andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0