Ljuslyktan uppe

Har jobbat 8-16 idag, så nu är jag trött. Frågan är när jag är jag inte trött? Behöver inte stiga upp så tidigt imorgon då jag måste vara på jobb först 9.30. 
 
Igår kväll gick jag igenom en hel del foton från förra året. Borde skicka in för "framkallning" igen. Ligger efter som vanligt. I albumet hade jag fram till sista april 2011 så är ju några tusen foton att gå igenom fram tills idag. Är likadant varje gång jag ska skicka in, senast var i januari såg jag. Borde kanske skicka in lite oftare, men det kommer man ju inte sig för. 
 
Ska testa att ladda upp fotona på Smartphoto ikväll, igår försökte jag med Ifolor, men gav upp efter fyra timmar då datorn bara laddat upp 100 av 700 foton, skulle ta en evighet att göra färdigt beställningen i den farten. 
 
Nu har äntligen min ljuslykta kommit upp i taket. Ibland blir man överraskad! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0