Fredag igen

Då var det fredag igen. Tycker veckan har gått så snabbt. Blir jobb hela helgen för mig, har dubbelnatt 18-09. Skönt att ha dubbelnatt på den sidan för en gångs skull. Frågan är bara den hur jag ska göra då klockan ska ändras natten till söndag. Försov ju mig i våras då tiden ändrades. Suck. Måste väl söka fram någon annan väckarklocka än telefonen. 
 
Idag blir det nog gym samt loppisbesök. Har ingen ro att sitta hemma och vänta på att klockan ska bli 18. 
 
 
Molly testar om det är bekvämt att ligga i tvättkorgen...men det var nog inte det. Igår kväll trivdes hon dock bra i bastun så jag måste nästan bära ut henne därifrån så hon inte skulle få för varmt :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0