En torsdag i November

Skönt att äntligen sätta sig ner i soffan! Tog en stund innan jag kom mig hem idag. Jobbade först 8-16. Var en bra dag, hann vara ut och gå med några klienter i det fina vädret också :).
 
 
Efter jobbet blev det träffis med Johnny på mäckis. Sen for jag på jakt efter farsdagspresent samt gardiner, hittade varkendera, måste fortsätta söka present imorgon före jobbet fast jag egentligen inte hinner. Sen blev det gym, Bodystep 60. Var otroligt svettigt, ej lika roligt som timmen igår för de spelade sämre musik idag. Musiken gör nog mycket! 
 
Just nu har jag en gullig Whiskas kisso som ligger i famnen och kurrar, hon försöker visst äta upp datorn också, men det får hon inte! :)
 
 
Snart blir det bastu, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0