Trött

Äntligen fick jag internet att fungera. Har försökt i 3 timmar, men fick till sist gå till föjset och stänga av alltihopa, så nu fungerar det :). Äntligen var de också och tömde slaskbrunnarna, och båda denna gång och inte bara ena som ifjol.

Är trött efter att ha jobbat dubbelnatt och ännu tröttare kommer jag att vara imorgon bitti då jag ska till 7, men den turen är självvald så är nog bara att orka. Sov en timme på soffan just så är väl liiite piggare. Tror jag ska baka en sats mockarutor till, har kokos nu så borde ha alla ingredienser.


Kommentarer
Postat av: malena

Vilken sommarbild! Nu är verkligen den bästa tiden på året!:)

2012-05-22 @ 11:53:09
Postat av: Caroline

Tack! Jo det är nog fint där ute nu då allt börjar komma igång i trädgården :)

2012-05-22 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0