Skåp i lilla wc:n

Tog ut övertidstimmen från igår och slutade kl.14. Skönt att sluta så tidigt! :) Har redan hunnit handla, lägga igång en tvättmaskin, plockat undan i köket, fört ut roskis samt bäddat sängen, och klockan är bara 15.45. Har hela kvällen ledig :). Ja morgondagen också för den delen.

Vet inte hur många gånger jag ska behöva gå och stänga vedliderdörren, har gjort det nu fyra gånger sen jag kom hem. En gång hann jag bara gå från kvisten in i sovrummet och dörren stod på vid gavel. Är väl blåsten som bråkar med mig, eller så är det nån annan :). Nu får dörren i alla fall stå öppen en stund.

Här kommer de utlovade bilderna på skåpet i lilla wc:n. Det ska ännu komma en skiva ovanpå. Ska inte ha några dörrar på skåpet utan endast ett vitt draperi framför.



Whiskas tyckte det var ett bra skåp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0