Bilen på service

Äntligen hemma! Slutade jobbet 7 imorse, men for direkt med bilen på årsservice kl.8. Vandrade sedan iväg till gymmet. Tur att det var nära så jag hade något att göra så länge.

Servicen skulle ta ca två timmar men tog tre. Så nu var man lite fattigare då. Dessutom borde bakre stötdämparna samt bromsvätskan bytas. Suck, skulle ha varit lika bra att de bytt dem på samma gång, men de måste ju fråga först innan de kan byta eftersom det skulle bli 240€ till! Ska se hur jag gör, tror jag far via en annan verkstad och frågar pris där först innan jag far dit pånytt, kan ju nog hända jag får det billigare.

Nu ska jag VILA så jag orkar med en natt till. Om exakt fyra timmar är det dags att fara till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0