Nytt handfat

Igår då vi var till rörfirman kom vi fram till att vi nog inte hittar någon kran som vi vill ha. Istället ska vi nu byta handfat så vi kan lägga dit kranen som vi vill ha. Blir alltså en Seinäjoki resa någon dag nu då jag måste lämna tillbaka fatet (om jag hittar kvittot, hoppas det är kvar i lådan).

Johnny var efter handfatet som vi sett på K-rauta, som jag trodde var för stort, men det passade perfekt. Måste nog erkänna att det passar bättre än det som jag köpt. Jag har så svårt att kunna föreställa mig hur det ser ut på plats, var därför tur att han fick låna hem modellexemplaret så vi fick se om det passade. Nu tar det ca. 1 vecka innan vi får vårt fat.





Vi beställde den här kranen, passar på det nya men inte på det gamla handfatet:



Får se hur länge det tar innan vi får den. De skulle ju komma från rörfirman denna vecka, men de får komma då de fått wc-kranen så får de laga allt samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0