Nästan rena golv

Har i princip städat hela dagen. Kände mig på sånt humör så bäst att passa på då. Dammsög i föjset samt städade inne i huset. Till sist tvättade jag några golv på vinden. De är dock fortfarande dammiga, men det värsta försvann nog. Väntar tills trappan kommer på plats så man kan börja föra ner allt skräp från vinden, då först kan jag städa ordentligt. Sen väntar jag ju förstås på att få börja möblera på vinden :).




Nu är det dags att laga lite mat. Sen jobbar jag 18-09 inatt...


Kommentarer
Postat av: Erica

Du nämnde att du skulle måla ett golv? Är det ett gammalt plankgolv du skall måla? Bilder tack :)

2012-03-15 @ 16:22:22
URL: http://allthethingsilove2.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Nej är inget gammalt plankgolv, fanns tyvärr ej några såna att ta vara på i huset. Istället målar jag ekparketten som vi just satt in. Blir alltså bara vitt golv i sovrummet, i resterande rum oljar vi in parketten. Bilder på golvet finns nog i gamla inlägg.

2012-03-15 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0