För tidig väckning

Usch vad trött man kan vara! Kom ju mig i säng sent igår och så skulle man ju dessutom vrida fram klockan en timme. Förstår mig inte på min telefon, det står automatisk tidsuppdatering av, men ändå ändrar den tid av sig själv. Så steg alltså upp en timme för tidigt, men kom på det ganska hastigt så la mig ner och försökte somna om, men det gjorde jag inte. Borde nog gå sova tidigt ikväll om jag ska orka upp till jobbet till 7 imorgon...

Var en ganska slö dag på jobbet, orkade inte göra så mycket extra. Får se vad man hittar på ikväll, blir väl inte så mycket.

Igår då jag sopade mellan några fönster på vinden så var Whiskas nyfiken på vad jag sysslade med. Då hamnade hon mitt i allt mellan fönstret, men det tyckte hon inte om :).




Ska väl gå in i huset nu och se vad de åstadkommit idag, tror nästan det är städning som pågår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0