En kväll för mig själv

Oj vad trött man kan vara idag. Blev väckning redan 5 och jag somnade väl inte före 1 inatt så blev inte många timmars sömn, dessutom vaknade jag ju 10 minuter före klockan ringde. Förde Johnny till flyget till kl.6. Han skulle på kurs till Helsingfors, kommer hem imorgon kväll. Sen for jag direkt till jobbet. Nu är jag hemma och tänker ha en lugn och skön hemmakväll för mig själv (förutom katterna då).

Köpte en "mikro"pizza åt mig så den ska jag snart mumsa på. Sen tänker jag nog spendera resten av kvällen framför tv:n och datorn, se på lite program som inte Johnny vill se på. Känns skönt att jag städade igår, behöver inte tänka mera på det denna vecka. Blir att jobba natt hela helgen så har ju nog tillräckligt att göra då :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0