Inga bilder

Var till loppis och kollade läget. Några saker var nog borta så har gått på plus nu åtminstone. Får hoppas det går lika bra hela veckan :). Var också efter två gurk och två tomat plantor, får hoppas de överlever :).

Blir irriterad på telefonen! Har tagit flera bilder, men nu vill inte datorn visa upp dem!! Suck...Dessutom har jag inte hittat laddaren till kameran, måste söka imorgon.

Ikväll har jag klippt gräset. Johnny har slipat bort toppen av flera stenar i gräsmattan så det ska gå bättre att klippa gräset. Hoppas bara han inte gräver sönder hela gräsmattan...:)

Nu ska jag ta det lugnt och njuta av dagens sista solstrålar, Whiskas håller mig sällskap i paviljongen :).

Vad tråkigt det blev utan bilder...lägger in en bra låt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0