Handlat inför midsommar

Idag var jag och Mia och handlade inför midsommar.Skönt att få det undan! Misstänker att jag nog ändå måste via butiken på midsommarafton, men slutar ju jobbet 9.36 då så är ju bara att svänga in på vägen hem.
 
Det känns mycket bättre i munnen idag, tar inte lika sjukt som igår så förhoppningsvis slapp jag lindrigt undan till skillnad från vissa andra. Nå, det gick ju bra förra gången de tog bort en visdomstand också så varför skulle det inte gå bra denna gång också. 
 
Idag ska jag på jobb 16-07 efter nästan en veckas ledighet, har bara dubbelnatt kvar och sen SEMESTER! :) Imorgon ska vi dock på begravning så det är ju inte lika trevligt, men nog ska det väl gå bra det också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0