Bokat bord

For på en loppisrunda, Fyndis, Eva o Adam samt Suvikirppis. Hittade en fin blommig tunika för en billig peng på Suvikirppis, bokade också bord där från o med onsdag. Kom fram till att jag gör ett försök där. På Eva o Adam blir man alltid av med någon sak och så är det inte sagt att folk orkar se igenom allt då det är så stort. På Fyndis fanns det knappt något ledigt bord och jag vill sälja från onsdag så valet föll på Suvikirppis. Har dock inga höga förväntningar, bäst så, huvudsaken man säljer något, bordshyran var inte så dyr heller, 17 €.



Vet ju vad jag ska göra ikväll nu då...prissätta sakerna! Kommer ju att ta en stund...:) Synd att de inte duger de prislappar jag redan har på sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0