Två fynd

Idag gjorde jag två fynd i stan. Har länge sökt efter en klänning att ha på mig på lördag då vi ska på bröllop, men inte hittat någon. Idag tog jag tag i saken och for till stan. Hittade klänningen på Seppälä, dessutom på minus 70 % :) Hittade också en annan svart tunika/klänning som också var på rea så betalade knappa tjugolappen för dem tillsammans. Det kallar jag nog för fynd. Trodde inte jag skulle hitta någon klänning under 50€, men denna kostade bara 12! :) Enda problemet är att den är lite för stor, men hellre det än för liten. Får se om jag hinner få den insydd lite upptill, annars tar jag en säkerhetsnål :).
 
 
 
Oj vad skönt att slippa fundera vad jag ska ha på mig på lördag, nu kan jag äntligen slappna av och tänka på något annat :).

Kommentarer
Postat av: mamma

SNYGGT !!

2012-07-31 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0