Konfirmationspresent och klädbekymmer

Oj vad jag är trött efter att ha sprungit på stan och sökt efter en konfirmationspresent åt Jens. Dessutom sökte jag efter en klänning som jag skulle kunna ha både på konfirmationen samt på ett bröllop som vi ska på senare i sommar, men hittade absolut ingenting i klädväg i stan. Som tur hittade jag till sist en present, men vet ju som sagt inte ännu vad jag ska ha på mig på söndagen. Suck. Har aldrig tyckt om att söka efter festkläder, är mycket sällan jag hittar något jag tycker om. Blir väl nog att ta på mig någonting ur skåpet, fast har inget som jag egentligen tycker om där heller...
 
Kanske man blir på dåligt humör då det är så dåligt väder, vem vet, gladare skulle man väl vara om solen sken. (Och om jag visste vad jag ska klä på mig i helgen)...
 
Snart ska vi på kaffe till Mia o Tomi, kanske man blir på lite bättre humör då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0