Frissabesök och bebisbesök

Var till frissan idag så nu är håret ännu lite kortare. Blev nog precis som jag hade tänkt mig denna gång. Ska nog låta den egna hårfärgen växa ut tyckte frissan också, är enda sättet att få bort det lilla gröna som jag har i håret. Hon trodde också att det gröna kommer från källvattnet, är alltså inte så mycket att göra åt saken. Det är något i vattnet som mitt hår reagerar på, dessutom syns det ju bäst nu då det är så ljust.
 
Nu har vi just varit och hälsat på Linda, Göran och lilla lilla Isac. Ja nog var han liten, men så söt! :) Förstås ville Romeo (hunden) stjäla uppmärksamheten, han trodde säkert det var honom vi kom och hälsade på :). 
 
 
Evita var trött och hade hittat en passlig sovplats.
 
 
Ikväll blir det att packa och fundera vad man ska ta med sig till Uleåborg. Blir väl nog att gå sova tidigt så man orkar till jobbet till kl.7...undrar nog vart den här semestern ha tagit vägen, inte kan ju 5 veckor ha gått redan!
 
Har just varit ut på en skön promenad med Mia, kanske man orkar jobba imorgon nu då :)

Kommentarer
Postat av: Malena

Dessa hundar, som jämt tror att man kommer för att hälsa på dem. Det lät mycket bekant!:)

2012-07-27 @ 10:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0