Auktion och konfirmation

Började dagen med att kravla mig upp ur sängen. Hade sååå sjukt i ryggen, dock inte lika sjukt som för några år sedan då jag senast hade ischias liknande symptom. Tog några värkmedicin och for på auktion till Malax. Där fanns många gamla saker, men också mycket folk och många samlare. Efter 45 minuter hade vi fått nog. Allt blev dyrt och jag kunde inte tänka på annat än att jag hade sjukt i ryggen så vi for därifrån.
 
De här två sakerna som mäklaren håller i handen kostade 500€!!
 

Efter auktionen for vi hem och jag vilade min rygg. Sen var det dags att fara på konfirmationskaffe till Jens. Tänk att han har blivit så stor! Själv blir man ju inte äldre...hö hö...eller så kanske man nog blir det fast man inte vill...:)
 
 
Den glada konfirmanden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0