Måndag igen

Fick börja dagen med att skotta snö, så hann inte fara till gymmet som jag egentligen hade tänkt göra då jumppan börjar 11. Ska väl plocka upp lite här inne i föjset, golvet borde verkligen tvättas, har väl nog inte tvättat det på en månad...men det får bli en annan dag. Har frissatid 12.30, ska färga håret ljusare och kanske klippa pannlugg (om jag vågar) :).

Ikväll är det premiär för snickarkursen. Vi får hoppas vi är anmälda. Anmälde oss till kursen i höstas men då blev den inte av utan de sköt fram den tills nu istället. Har inte sökt fram material ännu så hoppas vi har något att ta i händerna i kväll. Jag har tänkt laga en till skåpdörr till skåpet som hänger i verkstan för det har nämligen bara 1 dörr, vet ej var den andra är. Hela skåpet är ju nog ett renoveringsprojekt som säkert tar en tid att få färdigt.




Som ni ser så har skåpet ben under, så det har säkert inte hängt på väggen utan stått på golvet nångång i tiden. Har ett annat skåp som jag sedan har tänkt lägga ovanpå, får se om det passar. Men först av allt måste det här skåpet renoveras och bli vitt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0