I jakt på en tapetrulle

Fick sova länge idag också :). Vet inte om det är damm jag har i halsen eller vad det är, har dock kännt mig halft förkyld ända sen snickarkursen. Får hoppas det går över tills nästa vecka då jag ska på kurs till H.fors.

Såg på Titanic 2 igår kväll. Kan verkligen INTE rekommendera filmen, visserligen var den kanske lite spännande emellanåt, men de dåliga specialeffekterna gjorde så man knappt kunde se filmen.

Idag borde jag fara och söka reda på en till tapetrulle, de tog nämligen slut igår. Får hoppas de har dem i hyllan någonstans för vi beställde dem från Prisma, men om jag inte minns fel såg jag dem på Hartman så måste väl fara dit och se. Behövde inte fara efter nån rulle, Johnny ringde just och sa att han beställt en från Hartman och den skulle komma imorgon.



Tog bort alla stjärnor som hängde i fönstren igår. Såg så tomt ut så jag satte en lampa i ena fönstret. Skulle dock vilja ha en lampa i varenda fönster, men måste väl vänta tills jag kan lägga upp alla fönsterlampor (dvs måste vänta tills vi flyttar in).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0