En kristallkrona

Har länge gått och beundrat en lampa på prisma, men varit för snål för att köpa den. Just före jul var den borta, någon hade köpt den. Hoppades förstås att jag skulle få den till julklapp, men det gjorde jag inte. Tror knappast att de har fler exemplar eftersom de inte hängt upp någon ny och jag har inte sett någon förpackning i hyllorna heller då jag sökt flera gånger. Ska se nu om de mot förmodan skulle hänga upp en sådan lampa nu då de har renoverat färdigt på prisma, man vet ju aldrig. Surfade runt lite och hittade lampan på Kodin Terra. Får väl fara via där då vi far till Uleåborg i början på mars.



Den skulle passa bra ovanför vardagsrumsbordet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0