Barrande gran

Sov enda till 10.30 idag, så skönt att få sova så länge jag ville! :) Igår började jag klä av julgranen så nu står den där helt "naken". Är lite problematiskt att få ut den på egen hand, men den kom sig inte ut igår kväll så får se om den kommer ut idag. Syns knappt att vi har en svart julgransmatta, just nu ser den mera grön ut :).



Innan man har ut den misstänker jag att det är barr lite här och där. Hade nog velat ha in den att tag till, men den var genomtorr så nu åker den nog ut!

Rasade lite snö från taket igår kväll, som tur slapp man skotta bort den nu på morgonen.



Det var nog ingen jätte hög, men bort ska den i alla fall.

Idag får det bli en loppisdag. Har inte varit till något loppis sedan nångång före julen. Oj nej, får nästan abstinens besvär, jag som brukar springa på loppis varje vecka :) Får se nu om det alls finns några saker där eller om alla hyllor är tomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0