Handtag

Funderar över hurudanna innerdörrshandtag vi ska ha. Har ett vanligt billigt modernt vitt handtag på badrumsdörren, men det vill jag byta ut. Till de andra innerdörrarna har vi inga handtag ännu. Googlade lite och hittade dessa:





Minns inte varifrån de var, men hittar väl nog om jag googlar pånytt. Har inte sökt i butikerna i stan ännu så vet inte vad som finns, men någonting i den här stilen vill jag ha. Lite mera gammaldags. Vita handtag vill jag inte ha. Det är ju detaljerna som gör helheten.

Hurudanna handtag tycker Ni skulle passa?

Kommentarer
Postat av: malena

Jag tycker att nummer två är bättre av dessa två.

2012-02-05 @ 14:34:48
Postat av: Caroline

Jo jag tycker också mera om nummer två. Får dock se vad det blir till sist, om jag minns rätt var dessa inte direkt så billiga då man jämför med standard handtagen...

2012-02-06 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0