Juldagen 2012

Igår fick jag bl.a. en sån här till julklapp av Johnny, en sovsäck som ser ut som en halare, mycket praktisk. Frågan är om jag är modig nog och vågar gå omkring med den på en campingplats, men att sova i duger den bra till, varm är den också :). 
 
 
Denna dag har spenderats hos Gunvi och Jussi. Mamma och pappa kom också dit. Vi bjöds på god mat. Vi spelade också det nya Pampas spelet samt Blokus. 
 
 
Imorgon är det dags för jobb 8-16, hoppas min rygg är i bättre skick då, har lidit av sjuk rygg ganska länge men de senaste dagarna har varit jobbigare än vanligt. Bäst är det då jag ligger, värst då jag måste sitta. Min bästa vän just nu är nog spikmattan.
 
Har just sett på Tomten är far till alla barnen, nu blir det National Lampoons Christmas Vacation 2.

Kommentarer
Postat av: linda

MEN SNÄLLA CAROLINE... "Sovsäck"... DET E JU EN ONEPIECE!! ;D

Svar: Ja ja, kalla det vad du vill ;D
Caroline

2012-12-25 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0