Disneyserien

I höst hittade jag några delar till Disney jul serien vi samlar på, på loppis. Paketerade in sakerna och skrev bådas namn på paketen. Johnny fick dock äran att öppna paketen, jag visste ju redan vad som fanns däri. Är sällan jag hittar något ur denna serie, men desto roligare då jag gör det :). 
 
 
Nu skulle jag vilja ha uppläggningsfat, glas och bestick i samma serie. Skulle inte vara dumt med kaffekoppar också. Finns hur mycket som helst som vi inte ännu har. Ser man på priserna på hemsidan blir man dock ganska avskräckt, tror jag håller mig till loppis i alla fall. Kan bara ta en tid innan jag har samlat hela serien. Såg att kannan här ovanför kostar 149€, minns inte exakt vad jag gav för den på loppis, men mindre än 40€ betalade jag nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0