Blötsnö

Blev att jobba till 8.50 idag fast jag egentligen skulle ha slutat 8 eftersom åttans personal var sjuk. Tur att vi fick fixat en vikarie snabbt. Får verkligen hoppas alla är friska imorgon, tänker inte arbeta längre då!
 
Börjar ha nog av all snö nu. Visserligen är det på plus ute så kanske en del smälter bort, men nu blir det ju bara halt istället. Tur att de hade plogat alla vägar (förutom gårdsvägen) nu då jag kom hem, hade säkert varit besvärligt att köra hem annars. Det är nog traktorns jobb att ploga gården idag, är mycket tung snö, räcker bra med att jag måste skotta snö på jobbet imorse. 
 
 
Annars har jag väl inga andra planer för dagen än att förbereda inför imorgon kväll, här ska städas och fixas mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0