Stolar

Jag tycker om gamla stolar, de är mycket finare än nya, fråga mig inte varför, de bara är det. Ropade in två stolar i april ifjol som jag nu äntligen har slipat färdigt, frågan är nu, ska jag måla dem eller låta dem vara som de är. De är ju nog ganska charmiga som de är också.



De blir väl nog vita till sist, fast jag nog hade köpt blågråfärg...

Vi behövde fler stolar då vi hade gäster, därför bar jag in tre stolar till, i fall de skulle behövas. Den tredje stolen är inte slipad, utan har kvar flera färglager. Tror den får se ut som den gör, i alla fall ett tag framöver.





Vad tycker ni? Ska jag måla alla tre och isåfall vilken färg? Eller ska jag bara måla de två första? Tycker nämligen den tredje är fin som den är...


Kommentarer
Postat av: Mia

Maalaa 2 ensimmäistä (valkoinen on hieno)! Älä maala 3 tuolia, se on tosi hieno noin!

2012-04-23 @ 20:54:00
Postat av: malena

Precis samma sak hade jag tänkt skriva!

2012-04-24 @ 20:06:41
Postat av: Caroline

Får väl göra som ni säger då :)

2012-04-25 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0