Jobbat färdigt för idag

Då var man hemma från jobbet då. Kändes som en lång dag fast den var lite kortare än 8 timmar. Positivt med dagen var dock att jag fick bort bytt min arbetstur som jag skulle ha på fredagen! :) Får jobba en onsdag om två veckor istället. Känns redan mycket bättre då jag inte behöver stressa på fredag kväll utan får ha hela dagen på mig att förbereda Johnnys kalas på lördag.

Var också och beställde två smörgåstårtor idag, hoppas de smakar bra för de var inte billiga! Har ej tid, lust eller ork att baka egna, dessutom har jag aldrig gjort det förr heller, så lika bra att köpa. Vill att det ska vara lite extra, han fyller ju inte 30 år varje dag :).

Blev glad då jag såg in i huset nu då jag kom hem. Klädskåpet i sovrummet var nästan färdigt ihoplagat, får se om de får det färdigt ikväll.



Dessutom var också en av barstolarna ihopmonterad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0