Inga fynd idag

Gjorde inga fynd på Suvikirppis idag, var tomt i hyllorna som vanligt, kanske man borde föra dit lite eget "skräp". Ska nog sälja på loppis snart, då jag orkar samla ihop saker, men då blir det nog på Adam o Eva. Fick en hel hög med kläder av Johnny som han påstod att inte passade på honom...jag tror ju knappast de passar på mig heller! Blir nog att sälja bort, onödigt att spara sånt i skrubben.



Har varit mulet väder hela dagen, hoppas på bättre väder till helgen, fast imorgon ska jag jobba 7-15 så kan ju bli fint väder tills jag slutar.

Ikväll ska klockan upp på väggen! Den har varit uppe på väggen förr här inne i huset, men det var nog 2010 nångång, sen föll den i golvet och nu har den varit i flera delar tills nu. Frågan är bara hur länge jag måste vänta på att den ska komma upp på väggen, vill inte skruva upp den själv heller.



PS. Molly hade faktiskt besök av två stora frassar idag, men hon var inte så glad över besöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0