Äntligen hemma

Är äntligen hemma efter nattjobbet. Tog en stund att komma sig hem. Slutade 9, men for direkt till gymmet. Kom på att de hade öppning av nya HM i GW-gallerian i Stenhaga så måste ju fara dit och se. De 25 första fick ett rabattkort på 25%, de tog slut just före mej, typiskt! Hittade dock ingenting jag behövde där heller så det gjorde sist och slutligen inte så mycket att jag inte fick något rabattkort. Hittade slutligen en längre skjorta med bälte i midjan samt en topp på Seppälä som jag köpte, fast jag egentligen sökte efter byxor...

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, känner att jag gjort tillräckligt idag.


Julkaktusarna har stora knoppar, snart börjar de nog blomma. Fast det är ju nog lite för tidigt ännu, de tror tydligen att det är jul redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0