Seriestart

Hösten är alltid full av seriestarter. Alla favorit serier börjar igen. Under den sista delen av min semester i sommar såg jag alla säsonger av både Vamire Diaries och 90210 (den nya versionen). Nu kan jag knappt vänta tills säsong 4 börjar av båda serierna ska börja. Har sett alla föregående säsonger online, så får hoppas nu att det nyaste avsnittet av båda serierna sätts upp på nätet genast de sänts på tv i USA. Denna vecka har de nämligen säsongspremiär båda två. Kan ju inte vänta på att de visas på svensk eller finsk tv då de är på hopplöst långt efter, skulle nog få vänta flera år innan jag fick se de nya avsnitten då.





Förutom dessa serier följer jag också med Idol, Bonde söker fru, Robinson, True Talent, Ensam mamma söker och Svenska Hollywoodfruar. Idag börjar dessutom Suomen Huippumalli och Matkaoppaat från Nelonen som man inte kan missa! Förutom dessa ser jag nog på många andra program också, det varierar ju lite beroende på vad som visas på tv.

Tur att man har en inspelningsbar digibox annars skulle jag ju inte göra annat än klicka från en kanal till en annan då det vissa kvällar kommer 3 program på samma tid som jag vill se på! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0