En ledig måndag!

Vad skönt att vara ledig! Arbetet denna helg tärde nog på krafterna. Förkylning har man i kroppen också, men den vill inte bryta ut, går och snörvlar och känner mig trött hela tiden istället. Hoppas man känner sig bättre till helgen då vi ska på spa! Skönt också att bara behöva jobba 1 natt (ons-to) denna vecka.

Whiskas har varit ute på nattligt äventyr igen. Men orkade inte oroa mig desto mera för det. Somnade direkt jag lade huvudet på kudden. Johnny var ut och ropade på henne nån gång, men hon kom in 5 tiden då jag ropade på henne. Sen somnade jag om och steg upp först 10.15, blev 11 timmars sömn så borde vara utvilad nu.

Har inga större planer för idag. Ska väl gå ut och njuta av det soliga och fina vädret samt göra lite höstsysslor ute i trädgården.


Tog upp de sista potatisarna på lördagen. Blev inte mera än så här av 3 sängar (många potatisar var ruttna och fulla med hål). Får förstora landet nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0