Auktion i Molpe

Var ingen bra auktion. Tycker inte om då mäklaren börjar t.ex. med att fråga om nån bjuder 50€, om ingen bjuder så går han ner till 40€ osv. På en auktion ska man få ropa vad man vill och lägsta bud ska vara 1-4€. Tog så länge nu då mäklaren först räknade ner, och sen då folk började bjuda så fick han räkna uppåt igen. Fanns nog några saker som jag skulle ha velat ha t.ex. en kristallkrona, men den blev för dyr för min budget så fick nöja mig med 2 bordslampor. Tror dock att jag ska måla dem vita, får se.


Hit var vi, till Molpe.


Kommentarer
Postat av: mamma

snygga lampor , men kanske vita passar bättre

2011-10-23 @ 17:30:58
Postat av: Caroline

Jo, tror nog det...

2011-10-23 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0