Tapeter

Ikväll har elektrikern varit hit :). Men ännu kan vi inte lägga upp takpanelen på vinden, han måste laga elen klart först.

Så småningom börjar det bli dags att välja tapeter. Eller i alla fall bestämma var vi ska ha tapeter och var vi ska måla väggarna. Är inte en lätt uppgift. Vill inte ha för mycket färger på väggarna, inte heller för mycket mönster (men ändå mönster), men jag vill inte heller att det ska se för modernt ut, det är ju ändå ett gammalt hus. De väggar som vi målar så målar vi endast vita (tror jag), vill inte ha en massa olika nyanser, går ju att måla om sen om man så vill. Väljer vi att sätta en mycket färgstark och mönstrad tapet i ett rum så blir det nog endast en vägg som tapetseras, resterande väggar blir vita.



Den här tapeten skulle jag vilja ha någonstans, troligen på övrevåningen. (Duro gammalsvenska tapeter)


´
Den här fina medaljongtapeten faller också mig i smaken. (Duro tapeter)



En av mina favoriter hittills är nog denna tapet. (Duro tapeter, Julia)

Ska fortsätta att söka efter fina tapeter, finns ju hur mycket som helst att välja bland!

Vad tycker DU om dessa tapeter? Har du förslag på andra fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0